Föräldraledig?

A

annikasofia

Hur många föräldralediga mammor/pappor finns det här som bor i Västerort, Hässelby området?
Jag har en liten Ina på 11 veckor som jag travar runt på promenadvägarna här... det finns kanske någon som vill göra oss sällskap ngngång? :)
 
Sv: Föräldraledig?

Så synd att jag lämnat Hässelby för att flytta till Skåne.. Hade varit väldigt trevligt med en promenadpartner annars!
 
Sv: Föräldraledig?

Hmm... ja det var synd! :smirk: Men hoppas att du trivs bra i skåne iaf! :)
 
Sv: Föräldraledig?

På forumet familjeliv.se kan du säkert hitta någon i din trakt!
 
Sv: Föräldraledig?

jag bor i jakobsberg och har en son på 2 månader och känner ingensom är föräldraledig inte så många andra heller, flyttade hit i maj-07. jag kan ta mej till hässelby för att få lite vuxensällskap.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 429
Senast: orkide
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 874
SGI
Övr. Barn Vi sitter här hemma och planerar resten av föräldraledigheten, och inser… vi har inte skyddat min mans SGI. Har varit alldeles för...
Svar
10
· Visningar
1 490
Senast: orkide
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 783
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp