föräldraansvar ?

Sv: föräldraansvar ?

Skönt med vuxna som vågar säga ifrån. Jag hade verkligen uppskattat att någon brydde sig tillräckligt att säga ifrån om det vore min son!
:bow::bow::bow:
 
Sv: föräldraansvar ?

Knapplån
Suveränt gjort.
Du kommer att få respekt från ungarna (även om det tar några år...)
//Luff - fritidsledarn som är riktigt "elak" även privat på byn....
 
Sv: föräldraansvar ?

gulan - tack :bow: och visste han det inte innan så vet han nog nu ;) jag sa till sonen att den "kompisen" inte behöver sätta sin fot i mitt hem innan han lärt sig leverera en ursäkt. fick reda på att "kompisen" lånat mopeden av en annan kompis..tjena, jättefin kompis ju. undrar vilken försäkring som täckt om det hänt något

mozilla - tack :bow: hmm, jo det är väl det "ryktet" min son är rädd att jag oxå ska få/eller har

movi - tack :bow: ja, visst är det fruktansvärt vad dom kan utsätta alla oskyldiga för, men även vad som kunnat hänt din son :eek: men han har väl lärt sig en läxa.....

heartgirl - tack :bow:

Luff - tack :bow: jag hoppas du har rätt :) det finns nog dom som ser mig som "bra elak" oxå

citron - tack :bow:
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 454
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 251
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
5 750
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Molly är min första tik någonsin, och jag blir aldrig klok på hennes löp! Hon får alltid som en vit/gul flytning efter löp, och det har...
Svar
15
· Visningar
11 241
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp