För fet häst.

Sv: För fet häst.

Men glöm nu inte förtusan att din häst inte kommer att se ut som en belgianblue bara för att den har en uträknad foderstat och har en kvot på 6!! Du måste ju rida och träna hästen juh! Glöm bara inte det!
:)
 
Sv: För fet häst.

Till Shaggy: Tack så mycket och tack för alla tips, råd och funderingar du bidragit med, det har betytt mkt för mig. :banana:

Till Pussi: Jag har faktiskt ökat hennes giva och succesivt gått över till ensilage för det ska visst vara det bästa att ge. Mer protein, mindre växttråd m.m. Så tills vidare får hon detta, sen får vi se vad proverna säger. Det ska bli väldigt intressant.

Jag vill tacka alla andra som bidragit till denna tråd. :idea:
Ni fick mej att få upp ögonen :eek:

Tack!!
 
Sv: För fet häst.

Jag har satt igång henne nu, så det kommer nog gå bra. =)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Vår ponny står i sjukhage och kommer troligen göra så hela sommaren tyvärr. Samtidigt har vår leverantör av hösilage (gemensamt...
Svar
11
· Visningar
1 911
Senast: Jeslin
·
Foder & Strö Jag har en travarvalack som är lite tunn över revbenen. I somras var han direkt mager, men har lyckats få upp honom så pass mycket att...
Svar
14
· Visningar
2 120
Senast: TinyWiny
·
Foder & Strö Har i år fått tag på två olika sorters hö. Skickade in själv analys till USA. Hade aldrig köpt det ett normalt år, men har inget val...
Svar
9
· Visningar
1 948
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Skulle gärna vilja ha lite hjälp om vilken storlek på häst som skulle passa mig bäst . Jag är en tjej på 25 år som till våren tänkte...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp