följesedel analycen

M

music

måste man skriva ngt där det står "upplysningar om provet?
vet inte riktigt vad jag ska skriva där....
en dum fråga till :D....om man har 2 sortes hö, vad gör man då? :crazy:
 
Upplysningar om provet är mer om man skickar in flera olika prov, med varsin följdesedel. Då är det ju bara tt veta VILKET prov som vilket analyssvar hör till, och då skriver man "Förstaskörd", "andraskörd" eller "Prov 1", "Skörd nedre vallen" eller vad man nu tycker för att sne när man får en BUNT analyssvar veta vilket som hör till vilket prov.

Du kan alltså lämna raden tom =)

Hur menar du om du har två sorters hö? Endera analyserar du ju dem var för sig, och så ska du skicka in två följesedlar och får (och får betala för) två analyser. Eller så tar du ett samlingsprov frånbåda partierna, blandar ihop och skickar in som ett samlingsprov och får då en (förhoppningsvis, om du tog provet rätt) genomsnittsanalys.
 
Ok, tack så mkt för svaret! :)
Jag får ta från bägge sorterna.. :smirk:
 

Liknande trådar

  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 925
Senast: Görel
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 050
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 610
Senast: SwedEmB
·
Foder & Strö Jag behöver hjälp med halm för lättfödd d-ponny. Vi köpte en överviktig (eller fet 🤷🏽‍♀️) ponny. Bedömd 7.5 på en skala till 9 av...
Svar
16
· Visningar
1 971
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp