Fodra mot PMS, för hormonbalansen osv

xDollyx

Trådstartare
har någon härinne provat att fodra med speciellt foder för att stabilisera hormonbalansen och få stoiga ston och hingstiga vallacker el hingstar mer harmoniska?

skulle vara kul att höra om det verkligen funkar =)

Sv: Fodra mot PMS, för hormonbalansen osv

Det finns de som säger att munkpeppar ska funka, har dock inte sett resultat när vi provat.

det hade jag också viljat testa! men man kankse skall sätta denna tråden på Foder forumet!:idea: :D

Ni vet inte så man kan få tag till min kompis? ^^

Hon får jämt PMS när hon rider.. Inte emot hästen, men syrran och mig.. HAHAHA...^^

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 690
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka