Foderstatsberäkningsprogram

S

Silly

gud vilken lång rubrik... hehe, Undrar iallafall vilket beräkningsprogram (på nätet) ni föredrar. har provat freefarms optimerare men när jag testade de värden jag fick fram på hippocampus strämde de inte alls..

Sv: Foderstatsberäkningsprogram

Jag har inte provat freefarm på länge, men hippocampus är typ en gren av SLU, så det tror jag mer på om jag tvingas välja.

Sv: Foderstatsberäkningsprogram

Jag använder Hippocampus, helt enkelt därför att jag tycker att SLU känns som en trovärdig och vedertagen källa :) .

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 751
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 933
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 675
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej! Min katt Freja utreds just nu för allergi. Har en bra dialog med vet. Hon har lämnat två blodprover, ett för foder och ett för...
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka