Foderstat!

J

JeTaimesMoonglow

Hej! Jag har snart haft min ponny i ett halvår och har inte räknat någon foderstat på henne ännu, utan har gett givan som förra hästägaren hade och den är änsålänge bra! Men de hade ju varit kul att veta vad "exakt" hon ska och beräkna en foderstat. Nu undrar jag hur man gör? Finns det något program på datan som man kan beräkna det? Har gjort det i skolan innan, men det är ett år sen nu och det mesta har ja glömt nu, tyvärr. Tacksam för svar. Kram Johanna

Sv: Foderstat!

kolla i medlemslistan efter nina83 och sedan in på hennes hemsida där lärde jag mig räkna :bow: mycket bra sida :bow:

Liknande trådar

Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 415
Senast: Bobloblaw
·
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 818
Senast: Zamira
·
Hästvård Hej! Jag är just nu jätteledsen. Jag köpte min alldeles egna häst för snart 3 månader sedan, en valack på 12 år. Han har sedan dess...
2
Svar
25
· Visningar
4 396
Senast: Sasse
·
Foder & Strö Jag har ridit i nästan hela mitt liv. Har dock alltid ridit andras hästar vilket lett till att jag aldrig har behövt bekymmra mig för...
Svar
5
· Visningar
1 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka