Foderhäst tips

E

emmaromeo

Hej . Jag skall snart ha en ponny på foder . Men nu skulle jag vilja veta lite vilka saker ja behöver t.ex ; stängsel och el och sånt ..

:bump:

Sv: Foderhäst tips

Var ska du ha hästen? Hemma? Sällskap?
Utrustning? Foder?
Vem betalar vad? Vid tex skador, utrustning m.m

Skriv ett avta´l med ägaren så att inga missförstånd uppstår. Viktigt att ni tar itu med frågor som veterinär, försäkring m.m

Vore kul om du berättade lite mer om vad du ska ha hästen till, var du ska ha den och så. Då blir det lättare för oss att hjälpa till! :)

Sv: Foderhäst tips

Jag har haft och har foderponny. Hjälper gärna, men du skrev inte om ditt utgångsläge. Vart du ska ha hästen, vad du får me och sånt.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
573
Senast: MiniLi
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
941
Senast: Gunnar
·
Träning Hej alla har en ponny som pga av tidigare skador inte kan ridas/köras och för att aktivera honom tänkte jag börja med lite...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: skiesabove
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar