Foderautomat!!

Sv: Foderautomat!!

Har hittat en grindöppnare som går på battri! :banana:

Har fantastiska grindöppnare som går på solceller. De bara går och går och går..År efter år.

Var hittade du den? Vad kostar den? Planerar att bygga någon automatlösning till våra hästar och är intresserad av alla tips!

Jag vill också veta var du fick tag i dem. Och tycker du att de fungerar bra ?
Ngn annan som har erfarenhet av denna typ av lösningar ?
Finns det inte en skaderisk med att grinden far iväg så där ?
För det måste väl bli en väldig snärt när gummigrinden släpper ?

Finns det någon som har undertråd också? Hur funkar det? Om man har en glupsk häst som smiter in till höet tex.. hrm..

Men se där ja! Den där får man nog gå och titta närmare på. Tack för tipset!:bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 451
Senast: Häst_
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
800
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 613
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10