Foder till Scäfer?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Cilia86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 721
C

Cilia86

Hej!

Funderar lite över foder till en 15 månaders scäfer? Vilka foder är bra? Varför är dom billiga sämre, om dom nu är det? Läst att dom är mer "utfyllda" med spannmål. Vad bör man tänka på? Något märke som ni anser extra prisvärt?

Tack på förhand!

Sv: Foder till Scäfer?

Det beror väl helt på vad du vill ha för foder till din hund. De flesta foder idag innehåller ganska bra kvalité beroende på vad man vill ha. Finns ju speciella schäferfoder tex Royal Canin..
Min vita herde får Doggy Proffessional Extra Active som fungerar super på henne och som hon faktiskt tycker om (damen är ganska kräsen), men det är spannmålsbaserat.
Så länge min hund fungerar bra på det så får hon helt klart äta det, och det är enligt mig ett ganska prisvärt foder ((18kg/379kr)).

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 244
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Red_Chili
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 564
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka