JustInCase
Trådstartare
Undrar vad ni ger för foder till era B-ponnyer. Hö/hösilage, kraft, mineraler/vitaminer. Någon kanske har tips på mängd och fodertyp till en 5-årig welshponny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inget liv eller?
Tänkte eftersom du tydligen bevhöver skriva inlägg i trådar som du inte är intresserad, kan inte ha mycket att göra annars.
Jag försöker bara få dig att förstå - jag ÄR intresserad av det.
Men du verkar inte vara villig att ta emot ny kunskap? Om du skulle kunna detta med foderstatsberäkning skulle du inte ifrågasätta mina inlägg.
Och det glömde jag. Jag har inget intresse av att göra en foderstatsberäkning till mina hästar och så var den saken utagerad.
Har sett korkade människor följa foderstatsberäkningarna till blindo. En arab som knappt rörde sig annat än till och från hagen som fick 2 kg havre och sedan undrade de varför den blev lite knäpp.
Vars är det man skickar för att få den där analysen? visst kostar det en slant? tar man bara lite hö o stoppar i en påse?Först måste man ha en analys på sitt hö. Sen kan man räkna enligt vissa formler eller lägga in värdena i redan färdiga program på webben.
Släpp ut den på bete = fullfoder