Foder som innehåller Lax

S

svart arabhingst

Nån som gett det till sin vovve. Jag ger min golden torrfoder med lax. Men många säger att det inte är nå bra för hundar. Fodret är Pr.Pl.. och kostar 500:-/15kg. Så jag tycker det borde vara bra. Han mår jättebra av det och får vacker päls. Jag lyssnar gärna på andras åsikter och erfarenheter!

Sv: Foder som innehåller Lax

Jag har bara hört bra saker om Pro Plan, speciellt det där med att hunden får fin päls :) .

moe skrev:
Jag har bara hört bra saker om Pro Plan, speciellt det där med att hunden får fin päls :) .

Ja pälsen har blivit kanonfin på honom. Och han mår ju bra av det också.

Nejmen lax borde väl vara bra! Det är iaf bra fetter, vet inget om proteinet... Men det är ju iaf amimaliskt vilket är bra... Har oxo bara hört bra om det fodret... Men jag har oxo hört att kokt fiskt är bra hundmat?!! (såvida det inte är några ben med det kanske var de de menade med att lax inte är bra??

Det där är så individuellt, mår han bra av det så fortsätt med det, Pro Plan är ett bra foder.

Min hund är allergiker och jag hamnade i deras monter på en jaktmässa och pratade lite med en man där. Förklarade hennes bekymmer och han tyckte att jag skulle prova laxfodret... Dock var ju min hud allergisk mot fisk fick jag reda på en vecka senare, så hon mådde inte så bra av det.

//E

Tack för alla bra råd :) Tänker fortsätta med fodret eftersom han mår bra av det och så då :) Tack allihop!

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 135
Senast: tanten
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 338
Senast: calm
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
5 868
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar