Foder för hull och muskler

_Runaway_

Trådstartare
Behöver lite allmäna tips om foder som är bra för hästar som bygger muskler och hull. Ja först hullet, sen musklerna kanske :p Helst Hippofoder, är deras musli bra för det? Självklart ska jag räkna med höanalys (väntar på provsvaret vilken dag som helst), men tänkte mer generellt. Vill inte så gärna ge pellets. Gärna muslifoder. Men alla tips :bow:

Sv: Foder för hull och muskler

När min häst var ung så gav jag henne krafft nya groov + kraffts protein som 2-åring då vi hade dåligt med protein i hösilaget. Hon är fint musklad och det var bra. Nu har jag gått över till havre/korn. :)

Sv: Foder för hull och muskler

Finns ett irländskt foder som heter Gain, finns i många olika varianter för olika behov och det är tokbra!

Jenny

Liknande trådar

Foder & Strö Behöver hjälp med tips på vad jag söker.. Min häst har tappat muskler och behöver mer protein men är väldigt kräsen. Behöver hitta något...
Svar
17
· Visningar
1 675
Senast: CaisaCax
·
Katthälsa Min sibiriska katthane är 1 år (min första katt) och helt underbar på alla sätt såklart. Han är ute på dagtid med GPS, så under...
Svar
8
· Visningar
1 227
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 698
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 355
Senast: Bobloblaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sånger som du hatar
  • Separera med barn
  • Black Friday