Födelsedagstårtan

Hedinn

Trådstartare
Moderator
@Gunnar Finns det några planer om att återinföra födelsedagstårtan? Jag tyckte den var ett trevligt inslag, kul att kunna gratta sina Bukevänner utan att de påpekar att de fyller år. Och så känns det ju alltid trevligt att bli lite extra firad. ;)

Sen råkar jag fylla år om två veckor och skulle väldigt gärna vilja ha en Buketårta. :angel:

Vilka som fyller år visas numera på förstasidan, så det finns alla möjligheter att gratulera om man vill. Tårtan kanske kommer tillbaka men jag har inte hittat någon lösning för detta ännu och det finns andra saker som jag prioriterar högre ;) Vad värre är att man numera inte får något gratulationsmail, det är nog högre prioriterat :) men risken är att det av vissa kanske ses som spam så jag kommer nog inte återinföra det.

Vilka som fyller år visas numera på förstasidan, så det finns alla möjligheter att gratulera om man vill. Tårtan kanske kommer tillbaka men jag har inte hittat någon lösning för detta ännu och det finns andra saker som jag prioriterar högre ;) Vad värre är att man numera inte får något gratulationsmail, det är nog högre prioriterat :) men risken är att det av vissa kanske ses som spam så jag kommer nog inte återinföra det.
Hur kan du prioritera något högre än tårtan?! :eek: Tårtan är ju helt klart viktigare än mailet! ;)

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: IngelaH
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 115
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama