födelsedag

K

krizzte

grattis alla hästar som fyller år i dag. :banana: :bump: ..men vilken natt dom har haft
med alla d-j smällare högt o lågt..mina hästar är helt skärrade... :eek: :eek: :eek:

Sv: födelsedag

min häst fyller 11 eller 10 idag (okänd härstaming)! :bump: :bump: :bump:
men han sov nog gott, fixade så att det blev extremt lite smällar hos mig :p

Mina blir 4 å 13 men eftersom han som blir 4 är född 31 maj så väntar jag med att fira honom å rida in honom då han fortfarande är så pass ung.De blir ju inte automatiskt ett år äldre fast ngn ljushuvud kommit på det :smirk:

jag vet att 1 jan räknas som alla hästars födelsedag, men min är född 13 maj och det är då jag firar henne.

de är väl travare som fyller i dag eller????mina ston fyller..7-9-16 år.
det är varm blod..som jag både kör o rider på....är sååå goa....
men tyvärr lite stressade i dag efter allt smällande.....
trevlig fortsättning på de nya.. :banana:

Mina blev 1 och 10år.

Jag brukar ha bomull i öronen på mina under höggtider det smäller mycket på villket funkar utmärkt.

Lycka till med det nya året.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
628
Senast: Sesca
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 478
Senast: Johannna1
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 877
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 536
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar