Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har en sådan, har för mig att det är ett kilo i dom om man ger vanligt krafftfoder alltså krafften som har den vanliga storleken och inte tillexempel krafft protein som är mindre.
efter hur hag uppfattatde det som (när jag praktiserade i ett stall) så bör dom rymma en liter om detb är ett kilo krafft
så här har iaf jag uppfattat det som
Den krafftskopa vi har i stallet är 1,5 liter = 1 kg. Vårt mått är förvisso inte nytt, men jag tror inte att pelletsen ändrats så till den milda grad att 1 liter = 1 kg krafft.
jaja på så vis, kanske är mitt som är konstigt då...
alltså kan man även dra slutsatsen att ett halvt kilos mått rymmer 0,75 l. eller iaf borde göra det...
okej, då stämmer det nog ganska bra alltså, vågen ändrar ju sig lite gran från vägning till vägning oxå å 0,05 skillnad e ju inte direkt mycket överhuvud taget
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.