Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken underbar bild!Visa bifogad fil 55517
Det är varmt på dagarna här nu men kvällarna är så fina. Massor av gräs kvar till de här små tjockisarna.
Min häst växer och växer. Och växer.
Han trivs bra på sitt bete och med sina vänner men lyckades ju bli herren i hagen
Har stått längst bort varje gång jag hälsat på men omedelbart känt igen min vissling och kommit gående.
Sen har han stått och gosat exakt hur länge som helst. Ska bli skönt att få hem honom igen och träffa honom varje dag ☺Visa bifogad fil 55569
Just hur stora de blir är ju något man funderar på. Mandel var 138 sist jag mätte honom. Det känns som om han kan bli allt från 146 och uppåt.. Jag tycker det hade varit trevligt om han blev en liten häst . Oavsett höjd så är väl både Julius och Mandel av lite grövre typ och kommer lätt bära en vuxen ryttare tänker jag.Igår var hovslagaren på plats, Julius skötte sig som vanligt Men vi mätte honom igen och det visade sig att vi läst fel på stickan sist vi mätte, han är bara 140 cm, inte 144 som vi trodde! Jag hoppas han växer mer framöver
Ja han kommer bli grov, jag har dock extremt långa ben men annars får jag fokusera mer på körningJust hur stora de blir är ju något man funderar på. Mandel var 138 sist jag mätte honom. Det känns som om han kan bli allt från 146 och uppåt.. Jag tycker det hade varit trevligt om han blev en liten häst . Oavsett höjd så är väl både Julius och Mandel av lite grövre typ och kommer lätt bära en vuxen ryttare tänker jag.
Just hur stora de blir är ju något man funderar på. Mandel var 138 sist jag mätte honom. Det känns som om han kan bli allt från 146 och uppåt.. Jag tycker det hade varit trevligt om han blev en liten häst . Oavsett höjd så är väl både Julius och Mandel av lite grövre typ och kommer lätt bära en vuxen ryttare tänker jag.