Har du några foton? Min lösning med tömkörningsgjorden ovanpå sadeln är sådär!Egenfixad! Tog två ringar och två hakar från trasiga grimmor, satte ihop de med brandkårshakar. Sätter de i ringarna på sadeln eller sadelgjorden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du några foton? Min lösning med tömkörningsgjorden ovanpå sadeln är sådär!Egenfixad! Tog två ringar och två hakar från trasiga grimmor, satte ihop de med brandkårshakar. Sätter de i ringarna på sadeln eller sadelgjorden.
Som man får fjäska för dessa damer Men jag har fortfarande bara åkt av en gång förra våren. Red förbi samma ställe som jag åkte av på idag på en 3-åring och jag upplyste honom noga om att jag redan hade provat marken där och inte ville göra det igen
+1 vill också se!Har du några foton?
Merida råkade fiffigt nog ha sönder sin grimma idag.+1 vill också se!
Jag har redan plockat isär en gammal grimma för ringarna och ska köpa hakar
Jag lyckas inte lägga upp bild tyvärr!Har du några foton? Min lösning med tömkörningsgjorden ovanpå sadeln är sådär!
Åhnej! Messa mig på insta då, så kan jag lägga ut den. Spammar ändå tråden!Jag lyckas inte lägga upp bild tyvärr!
Absolut, det är ju så. Plus att han är väldigt sockerkänslig och han ägnar hela dagarna åt att äta raketbränsle i form av supergräs.@Amanda_F Tänker inte att det är så konstigt att han reagerar på flytten, han är ju ung, ganska känslig individ och inte van att flytta.
Jag klippte ihop en film från idag, min lilla tjocka Rödluva
Vad duktig hon är! Ser ut som att sadeln glidit fram och då blir det ju svårt med sitsen. Hoppas du hittar en som ligger bättre@Amanda_F Tänker inte att det är så konstigt att han reagerar på flytten, han är ju ung, ganska känslig individ och inte van att flytta.
Jag klippte ihop en film från idag, min lilla tjocka Rödluva
Bukes For Romance i-tätaste tråd, det är ett som är säkert...Visa bifogad fil 70061
Bild på underverket (For Romance I - Bugatti Hilltop). Sommarens projekt blir att rida in honom.
Nämen! Detta får du berätta mer omVisa bifogad fil 70061
Bild på underverket (For Romance I - Bugatti Hilltop). Sommarens projekt blir att rida in honom.