Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Så fin!Var på unghästtest med Pärlan i helgen, hon skötte sig som vanligt helt super och fick ett Gångartsdiplom med hem! Speciellt mycket beröm för hennes samarbetsvilja och reglerbarhet i galoppen på gångartsprovet, och på hoppningen fick hon väl förberedd, trygg och rättar sig på ett bra sätt. Jätteglad för henne
Makhöjd 165cm, exteriör 888 gångarter 7.5 7.5 8 temperament och allmänt intryck 8, hopp 66
Wow så kul! Stort grattis till dig och din vackra fina häst!Var på unghästtest med Pärlan i helgen, hon skötte sig som vanligt helt super och fick ett Gångartsdiplom med hem! Speciellt mycket beröm för hennes samarbetsvilja och reglerbarhet i galoppen på gångartsprovet, och på hoppningen fick hon väl förberedd, trygg och rättar sig på ett bra sätt. Jätteglad för henne
Makhöjd 165cm, exteriör 888 gångarter 7.5 7.5 8 temperament och allmänt intryck 8, hopp 66
9Jag har ju jobbat hela våren med att Nelly ska gå fram ordentligt och att få bort istadigheten som dykt upp i framförallt spända situationer eller när det blivit jobbigt på något sätt. Har därför bara fokuserat framåt och verkligen backat bandet. Nu när det har släppt hade jag först tänkt att bara rida ut sista tiden innan vilan men blev så inspirerad av er andra så igår och idag har jag varit i ridhuset och fokuserat på att faktiskt rida och inte bara åka runt på lååång häst
Satte upp telefonen på sargen och filmade lite. Av någon anledning blev fokuset helt off så videon är suddig, men tänkte att jag slänger in den här ändå
Ser inte så märkvärdigt ut men det känns väldigt bra att komma framåt
Tack9
Det ser verkligen jättetrevligt ut!
Härligt med stora framsteg!
Oj, otäckt!Jaha, då har jag åkt av Noella för första gången!
Skulle skritta ner till grannens ridbana och rider då genom hästhagen. Rätt som det är kastar sig Noella rätt upp i luften och åt sidan, jag flyger som en vante och landar på ryggen.
Gjorde inget ont i början så satte mig upp och red vidare, idag är ryggen helt förstörd och ska till vårdcentralen för en check.
Glad att jag alltid rider med väst!
Vet du varför man inte får tävla med det?Ett sånt här:
Visa bifogad fil 54111
Vingar är inte tillåtet eftersom de kan dölja ev sår/blod i mungipan.Vet du varför man inte får tävla med det?