Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna, lycka till!Åh börjar bli lite nervös och pirrig knorr unghästtesten i morgon hoppas hon har en bra dag imorgon tyvärr ska det bli så varmt imorgon också. Men men inget att göra
Lycka till !Åh börjar bli lite nervös och pirrig knorr unghästtesten i morgon hoppas hon har en bra dag imorgon tyvärr ska det bli så varmt imorgon också. Men men inget att göra
Åh börjar bli lite nervös och pirrig knorr unghästtesten i morgon hoppas hon har en bra dag imorgon tyvärr ska det bli så varmt imorgon också. Men men inget att göra
Bete här med! Min tretreåring skrämde slag på mig genom att ha ett mer än dubbelt så stort framknä förra veckan... Jag förstår att hon blir sparkad för hon är överallt och hela tiden, och lägger sig gärna i vad alla andra gör... Har kylt och spolat, och nu har knäet återgått till sin normala form, halt var hon inte ens när det var som mest svullet!
@sorbifolia Vilka fina bilder och vad krallig han är!
Han går på bete och har det bra med sin lillebror och deras ponnymentor. I augusti ska han på återbesök och till dess ska jag sätta igång honom lite grann. Det kan ju bli spännande för han ska sättas igång rakt fram utan longering. Jag har köpt en ny säkerhetsväst. Tips på tillvägagångssätt mottages gärna!Tack! Hur går det för Unik? Är han fortfarande "sjukskriven"?
Han går på bete och har det bra med sin lillebror och deras ponnymentor. I augusti ska han på återbesök och till dess ska jag sätta igång honom lite grann. Det kan ju bli spännande för han ska sättas igång rakt fram utan longering. Jag har köpt en ny säkerhetsväst. Tips på tillvägagångssätt mottages gärna!
Han skulle nog funka som handhäst men jag tror inte att min ridhäst (sto) skulle uppskatta det lika mycket. Men vi har gått promenader ihop och det funkar. Så kanske en promenad i värmen och sen uppsittning på ridbanan? Det kan ju gå.Funkar det att ha honom som handhäst? Det är ju ett supert sätt att träna unghästar, och en mjuk form för igångsätting.
Annars så brukar de ju göra av med rätt mycket energi på betet, så jag skulle inte vara så bekymrad. Hoppa upp en eftermiddag när det är riktigt varmt så han är lite loj, bara.