@DressageNerd: Åh så fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min växte ju ojämnt hela våren så jag skrittade bara i skogen då, till treårs var hon i hyfsad balans men lite tunn. Släppte på bete och vila direkt och hon tog sig fint i hull och kroppen. Nu när jag börjat fundera på att sätta igång henne igen så är hon kantig och lite tunn igen... Ska bli intressant att se hur mycket hon har växt i sommar, hon har fått en rejäl manke helt plötsligt! Ligger lite lågt och ser hur hon utvecklas, men mentalt verkar hon vara sugen att börja göra något igen!Min lilla 3-åring är inriden i våras och det gick som en dans. Har sedan fått vila i sommar. Upplever henne just nu som väldigt trött och hängig. Fler som upplever det? Tycker hon fortfarande känns väldigt "barnslig", och ser inte alls färdigväxt ut i kroppen. Hur är det med era?
Min känns väldigt mogen i både kropp och knopp, känns inte alls barnslig utan snarare väldigt vuxen. Hon är väldigt proportionerlig och rätt så balanserad. Vi har ridit hela sommaren i skogen, mest skrittat över stock och sten, varvat med longering och löshoppning. Hon kommer få vila en längre period nu under hösten istället men har fått någon vecka här och där med helvila hela våren och sommaren. Har inte upplevt någon särskild trött period, medan en annan treåring i stallet är helt tvärtom och uppenbart rätt så trött nu under sommaren.Min lilla 3-åring är inriden i våras och det gick som en dans. Har sedan fått vila i sommar. Upplever henne just nu som väldigt trött och hängig. Fler som upplever det? Tycker hon fortfarande känns väldigt "barnslig", och ser inte alls färdigväxt ut i kroppen. Hur är det med era?
Tack så mycket!Vad fina ni är @Chili
Minns ni Silvio? Fick ett par bilder av nye ägaren. Såhär ser han ut idag. Han är lik mammans släkt, nästan en kopia av sin fina mormor .
Vad gör ni andra? Är så nyfiken!
Jag är väldigt hästbiten just nu. Man har ju fått vänta sååå länge på att arbeta på riktigt med sin häst, och så är den dagen plötsligt här! Det är så fruktansvärt kul att köra att ridning knappt är på tapeten just nu. Anmälde oss till en körträning om någon vecka för att få miljöträning innan premieringen. Får se om vi kan ta med vagnen eller om det bara blir tömkörning. Det ska bli riktigt kul, kan inget egentligen om sportkörning så det är helt förutsättningslöst, alla är med på sina villkor.