Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad din ryttare verkar vara trevlig och sympatisk i sitt upplägg och bemötande med hästen, är jätte skoj att se!Det blev ett besök till beridaren vid dagens aktivitet. Hästen är hur duktig som helst och idag blev det premiär för uppsutten skritt . Jag är mycket nöjd med beridarens metodiska upplägg och att hon inte introducerar något nytt förrän hon har hästen med på noterna.
/Lizzie
vad din ryttare verkar vara trevlig och sympatisk i sitt upplägg och bemötande med hästen, är jätte skoj att se!
@lizzie Härligt att det går bra! Tjejen ser ut att ha ett bra upplägg och en väl utarbetad modell. Att hon är värd varenda krona tvivlar jag inte på, Kandahar ser väldigt trygg och nöjd ut.
Jätteduktiga båda två!Det går framåt med Kandi! Hon förstår att hon ska röra sig framåt med ryttare på ryggen och hon förstår förhållning. Jätteduktig är hon. Vid gårdagens pass så introducerades uppsutten trav för första gången. Det tyckte Kandi var lite otäckt. Jag blev så till mig att jag glömde bort att filma
/Lizzie
Jätteduktiga båda två!
Vet tjejen om att hennes arbete beskådas av x antal bukefalister Hon kanske blir nerringd efter det här iof, bra reklam för henne.