Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och om nåt år så lär vi se hur hela startfältet hoppar in på innerplan när denna fläckiga sak gör sin första start
Men han är ju häftig ju! One of a kind! Hoppas att de sparar honom som hingst så att han får massor med skäckavkommor så vi får se fler färger än brunt i startfältet.Men fin..nä..det är han inte.
Och om nåt år så lär vi se hur hela startfältet hoppar in på innerplan när denna fläckiga sak gör sin första start
Men fin..nä..det är han inte.
AM
Men han är ju häftig ju! One of a kind! Hoppas att de sparar honom som hingst så att han får massor med skäckavkommor så vi får se fler färger än brunt i startfältet.
Ja det vore kanske en ide om han blir så pass bra så han klarar kraven på hingst, och sen beror det på om de vill ha in en så udda färg i travarna. Vi kanske tycker det är gulligt, men det är inte säkert att domarna som så småningom ska bedöma honom tycker samma sak, men man kan ju hoppas.
Men med de föräldrarna så kan inte jag tänka mig annat än att han åtminstone kommer att bli bra, sen får vi se hur bra framöver.
Han ska föresten heta Macahan Loss, inte helt fel !
Jag kommer att följa den här fölungen framöver, det är ett som är säkert.
Och det ska bli riktigt kul !
Han är INTE e. tap in
Tap In lämnar ju skimlar.