Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
oj vad smart men är det någon botten på dem? du har ingen bild du kan visa?
vad spännande och smart gjort...men skall alltså detta bli ditt nya stall? vad kostade ett sånt skåp?
Jag letar själv så denna tråd lägger jag genast som favorit.
Det enda jag hittat är de som finns på ladugårdsinrede. Men de är ngt dyra för mig.
Jag är för tillfället mest inne på en tälthall efter som att jag bara är ute efter en hall som rymmer ca 4 hästar. Men ska man ha stordrift tycker jag att man ska satsa på ngt redigare. Såhär ser tälthallarna ut som jag har tittat på:
Finns på http://www.coverstore.se/. Den ovan är ganska liten, det finns större storlekar. För fyra storhästar hamnar jag på knappt 10 000:- och för mig är det värt det efter som att tanken är att jag ska hyra mark som inte är min egen och därav är det till fördel att den är lätt att packa ihop och ta med sig därifrån om jag en dag måste flytta till annan gård eller liknande.
Har ingen erfarenhet av någondera av dessa två. Men jag har hört att andra varit nöjda med ladugårdsinredes hallar.
Sönderskurna ben av en PRESENNING?
Hade det varit fårstängsel hade jag hållit med men jag har svårt att se en presenning som ett dödshot för en cool häst.
Rulla sig inne i vindskyddet? Gör andras hästar det? Mina står möjligen där och hänger om det är mycket flygfän ute. Rullar sig gör de i bästa leran utomhus
Mina islänningar ska få en sådan där coverstore-hall i hagen för att få lagliga mått, det stall jag har att tillgå har inte full takhöjd. Jag vet många som med just islandshästar som är mycket nöjda med de tälthallarna.
INTE JAG
Skåpen kostar mellan 4000 och 7000kr styck, beroende på skick och storlek. .