Jag vill flytta till en mindre ort, gärna runt skaraborg. Problemet är att jag är såpass lågavlönad att jag inte kan spara ihop lite pengar så jag har råd med några månaders hyror till mig och häst (eller ja, framförallt hästen då jag har gratis boende där just nu om jag skulle flytta). Frågan är då hur gör jag? Jag letar självklart jobb i de trakter jag är intresserad av, men då jag inte har mer utbildning än gymnasie är det svårt att hitta. Funderar på att man skulle kunna studera och flytta ner, men utbudet vad gäller utbildningar är... små. Jobb i stall har även slagit mig, men jag har nog inte tillräckliga kunskaper för det.
Bor just nu hemma hos mina föräldrar utanför stockholm och har mer eller mindre gett upp hoppet om ett eget boende här. Jag är inte intresserad av att hyra någons garderob i rågsved för hur mycket pengar som helst.
Nå, hur gör man? Hur löser man det? jag har letat jobb där nere i ett år utan napp.
Bor just nu hemma hos mina föräldrar utanför stockholm och har mer eller mindre gett upp hoppet om ett eget boende här. Jag är inte intresserad av att hyra någons garderob i rågsved för hur mycket pengar som helst.
Nå, hur gör man? Hur löser man det? jag har letat jobb där nere i ett år utan napp.