flytt till irland.

Rouise

Trådstartare
om en månad flyttar jag till Irland för att plugga i 10 månader.

kommer att gå ifrån häst varje dag till ingen häst alls. Abstinesen lär ju komma förr eller senare... antagligen förr ;)

är det nån som vet hur det är med ridskolor och turridningar etc? finns det turridningar typ som i sverige där också?

andra tips på hur jag botar hästlängtan välkomnas!

Sv: flytt till irland.

Det finns både ridskolor och turridningar. Det finns gott om hästar på Irland. Googla på stället du ska till så hittar du säkert något. Annars är det säkerligen inget problem att hitta när du är på plats.

Sv: flytt till irland.

Var på Irland? Jag har lite kontakter där du säkert hade kunnat få en "sköthäst" eller liknande :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 998
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 868
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv