Flytsulor, vilka?

TinyWiny

Trådstartare
Equi-pak är bra men väldigt giftig och det känns ju inte så kul. Så hittade jag en annan typ av flytsula som man ska ha en vanlig sula ovanpå. Den flytsulan heter shufill. Den ska enligt uppgift inte vara lika giftig men är den bra? Fyller den sin funktion lika väl som equi-pak? Min hovslagare har ingen erfarenhet av den så han kunde inte råda mig.
Någon som vet? Eller har annat förslag på flytsula som är bra och inte så giftig.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 530
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar