Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förrut fanns iaf VSL som innehåller både lysin och selen. Samma märke som gör Shyfeeder.
1 gram motsvarar förmodligen mycket nära 1 ml.Hur räknar man om hur mycket selen per kg till selen per ml?
Granngården har selen och e-vit i flytande form. Min förra häst var superkinkig men åt detta utan problem. Det är från deras egna märke och rätt bra pris jämfört med liknande produkter har jag för mig.är det någon som vet vart man kan hitta flytande, välsmakande, selen? Som täcker behovet.
Min häst äter inte pulvret.
Förrut fanns iaf VSL som innehåller både lysin och selen. Samma märke som gör Shyfeeder.
Granngården har selen och e-vit i flytande form. Min förra häst var superkinkig men åt detta utan problem. Det är från deras egna märke och rätt bra pris jämfört med liknande produkter har jag för mig.
Kommer tyvärr inte ihåg innehållet, det var ett par år sedan jag använde den. Man kan säkert ringa eller maila och fråga.Är det den som heter protect?
Kan inte se hur mycket selen det är i, vet du det? Eller @Buck kanske vet?
Hittade innehålls förteckningen på nätet är vi gjorde foderstaten så det går nog att hitta. Annars så får du åka till granngården och kolla på baksidan .Är det den som heter protect?
Är det den som heter protect?
Jag gissar att det är samma innehåll i flytande som i fast form. Isåfall innehåller det 91 mg selen/kg. Om du klickar på bilden så ser du innehållet http://www.granngarden.se/Sortiment/Djur-&-Foder/Häst/Hästfoder/Fodertillskott/Selentillskott-SeloE,-900-g/p/1194000
Det är inte samma, hinner inte leta upp länk nu bara!
Är det den som heter protect?
Japp, var just i stallet och hittade en flaska från innan Tant fick vandra vidare. 50mg selen/liter står det på den.
Åh tack! Du råkar inte ha koll på hur mycket selen det blir på en dos (30ml?) ? / sämst på matte.
eeeh, 1,5mg. Tant vägde 650kg, typ.
Ok! Min väger runt 400 (+/- några kilo) så han ska ju ha mindre då.