Flyinge????

rubytoo

Trådstartare
Är det någon som vet hur det blir med tävlingen? Jag menar rådande underlag i form av snö och ner mot -15 natten är väl kanske inte att rek???

Sv: Flyinge????

Vet inte...

Men ber en stilla bön att den läggs senare, så att den inte bara utgår.. Känns som att det är tillräckligt få tävlingar som det är nu. :(

Dom ska ha möte på måndag ang tävlingen har jag hört.
Den kommer isåfall att flyttas till april om inte vädergudarna ändrar sig illa kvickt.

Hoppas de inte bara lägger ner den! Jag vill rida där ju!

Jag hoppas verkligen att de flyttar på den, just pga att tjälen kommer inte att hinna försvinna. Marken är ju i vanliga fall inte helt på topp där annars.

Jag kommer nog att stryka mina om de inte flyttar den, just med tanke på hästarna.

Tja, just nu är det säkert 15 cm snö här i Flyinge. Helt underbart att galoppera på, men att rida fälttävlan på snö skulle vara minst sagt... spännande. :D
Visserligen skulle det bli plusgrader nästa vecka, men att tjälen skulle hinna försvinna på mindre än två veckor är nog att hoppas på för mycket.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
991
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 355
Senast: Strandad
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 431
Senast: Grazing
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 699
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar