Flyinge Amiral 764

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Kim_N
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 428

Kim_N

Trådstartare
Har alltid velat ha en Amiral-häst, och har nu funderingar på att betäcka mitt sto. Är det någon som vet om och var det går att få tag i frusen sperma från honom? Har sett att det är tokdyrt på amerikanska sidor, men vet inte vad priserna ligger på i sverige om det fortfarande går att få tag på.

Sv: Flyinge Amiral 764

Enligt hingstkalendern verkar det inte finnas nåt kvar men det kan ju finnas i gömmorna på Flyinge.

Sv: Flyinge Amiral 764

OT ;) men när jag gick hskursen hade jag Amiral som "min" 2-åring :love:

Tanken var att vi skulle köra in dem men jag är tveksam om han nånsin blev det! Han var ganska speciell och det var inte så många som trodde på honom men åh vad fin han var!:D

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 149
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
579
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 356
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka