Flugtäcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 055
Sv: Flugtäcke?

Jag har Mark todds vinter innetäcke det tjocka och regntäcket i 140 så kanske bäst att isåfall kopa 140?

Men ska även kolla på Bucas idag.

Tror bara att flugtäckena finns i motsvarande 135, 145 mm, jag har 145cm (6,6") till min som är "nätt" och har kort rygg så om jag var du hade jag nog tagit den storleken.

gylle skrev:
Tror bara att flugtäckena finns i motsvarande 135, 145 mm, jag har 145cm (6,6") till min som är "nätt" och har kort rygg så om jag var du hade jag nog tagit den storleken.

Jag tog ett 140 till min som har lång rygg ska och prova den nu.
Fast jag är rätt säker på att det passar.

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
7
· Visningar
367
Senast: ameo
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 211
Utrustning Jag har aldrig lyckats hitta ett flugtäcke till shettisen och undrar om det öht finns något som kan fungera? Hon är grov och har en grov...
Svar
19
· Visningar
670
Senast: Mia_R
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka