Flugmedel till starthäst!?

LadySara

Trådstartare
ni som har starthästar vad använder ni för flugmedel tyker att de mesta har väldigt lång karen .. tips mottages tacksamt..

sen om andra hästar i hage sprayas med medel som det är karens på hur stor risk är det att min kan bli "smittad" elelr vad man ska kalla det??

Sv: Flugmedel till starthäst!?

Mot flugor använder jag bara en Fly Veil men mot stickande insekter häller jag Switch pour on på hästarna. 0 timmar i karens på STC (om de inte ändrat de senaste dagarna)

vi har juh hästaran i ett flug-mygg- broms hål.. å massor med knott...

har inte ens kollat switch trodde de va så starkt så brydde mig itne om de.. men då är juh problemet löst isf... tackar

jag andvänder ett karens fritt flug medel som finns på odal som heter fly någonting

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 527
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
857
Senast: Lucifer
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
757
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar