Flugluvor!

R

RebeckaKihlberg

Har sett att Team Skäpperöd har fina små söta FLUGLUVOR på sina shettisar när dom kör ibland *vill åzå ha*

Någon som vet var man kan köpa dom?

//Shettismamma

Har åxå funderat på de,men öronen är ju en baggis..men de över pannluggen kanske blir lite långt om man inte fixar till de....*funderar*...ska nog åxå ge mig på de...så får vi väl jämnföra resultaten sen *haha*

Har faktikst mailat dom på Skäpperöd och frågat var dom fått tag på dom!!

Ja vi får jämföra. Skriv gärna vad du får för svar ifrån skäpperöd. :) Jag kanske ska lära mig och virka och så sy på öronen och så kan jag bli miljonär på att sälja huvor i shettis storlek. hahaha :D

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
855
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 019
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 425
Senast: Troll
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 309
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar