Jag tycker att maränger brukar bli sega om de antingen stått för kort i ugnen (de behöver ofta stå MYCKET längre än vad receptet säger), eller att de förvaras i fuktig miljö.Så om den blir seg, är det för att man lyckats göra något knasigt då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att maränger brukar bli sega om de antingen stått för kort i ugnen (de behöver ofta stå MYCKET längre än vad receptet säger), eller att de förvaras i fuktig miljö.Så om den blir seg, är det för att man lyckats göra något knasigt då?
Ja så kan det ju i och för sig vara.Jag tycker att maränger brukar bli sega om de antingen stått för kort i ugnen (de behöver ofta stå MYCKET längre än vad receptet säger), eller att de förvaras i fuktig miljö.
Vad är anledningen? Nu blir jag nyfiken.Många som har provat menar att de aldrig kommer att använda strösocker igen.
Jag känner att du inte riktigt förstår allvaret här. Tårta ser man tillpå att äta bc tårta. MacGyvera fram en lösning om så behövs.Men då måste man ju linda in den i bröd eller nåt, annars fastnar ju allt klet i pappret man håller fast food-tårtan med ?
Ja fast att du sitter själv och käkar en tårta med händerna, med allt det innebär, betyder ju inte att det är ett vettigt val vid ett middagsbord?Jag känner att du inte riktigt förstår allvaret här. Tårta ser man tillpå att äta bc tårta. MacGyvera fram en lösning om så behövs.
Mvh tårta är en del av kostcirkeln
Googlade och hittade:Vad är anledningen? Nu blir jag nyfiken.
Alltså vi snackar tårta. Hitta en lösning som funkar och ät tårta. Jag känner att du inte riktigt tar problemet på allvar här.Ja fast att du sitter själv och käkar en tårta med händerna, med allt det innebär, betyder ju inte att det är ett vettigt val vid ett middagsbord?