Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det är fel!
Men om man har lite tålamod med dessa plastbestick och faktiskt delar dem försiktigt till skillnad från "vissa andra" ( ) går det ju prima! Och så äter man inte lika snabbt vilket är perfa för en annan som äter på tok för snabbt när något smakar bra, och därmed inte känner smaken lika länge
Äsch, där pajade min sked också
Så om den blir seg, är det för att man lyckats göra något knasigt då?Det borde väl gå utmärkt. Vad jag vet är det ingen större skillnad på florsocker och strösocker, förutom kornstorleken. Och man vispar ju ändå tills det löst sig.
Många som har provat menar att de aldrig kommer att använda strösocker igen.Går det eller är det fel
Bordsskick, någon?Jag är mer inne på spåret det är tårta. Ätmed fingrarna if needed
Om alla runt bordet äter med händerna så är det det accepterade bordsskicket i det läget. Se på många fast foodställenBordsskick, någon?
Men då måste man ju linda in den i bröd eller nåt, annars fastnar ju allt klet i pappret man håller fast food-tårtan med ?Om alla runt bordet äter med händerna så är det det accepterade bordsskicket i det läget. Se på många fast foodställen