flera tävlingar på samma helg...

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Binsan

är det bara jag som tycker att det är en miss att både Trossnäs, Gärds, Vinslöv och mantorp ligger på samma helg just nu??

det kan ju inte bara vara ryttarna som förlorar på det utan oxå klubbarna...!? :crazy:

Sv: flera tävlingar på samma helg...

Och för att göra valet ännu svårare finns det även en tävling i sarpsborg i Norge:banana:

*knapplån*
Ja gissa om det är trist. Hade ju anmält till mantorp redan så jag fick dra tillbaks min anmälan eftersom jag antar att de få kvarvarande stackarna som kanske lyckas hitta till trossnäs vill ha sina resultat och nån som tar emot dem. Stor ide att vi lämnar önskemål om datum 1 år innan ......:devil:
Vi har inte ställt in nån tävling pga för få starter¨på 6 år och kommer inte göra det heller. Men det bådar ju inget gott med antalet starter för vår del när anmälda ryttae blir automtiskt flyttade till mantorp. Vi har ju ungefär samma upptagningsområde:cry: :cry: Men men vädrets makter råder ingen på, men jag ska se till att köpa KALENDER MED KARTA till de som bestämmer över tävlingsdatum.:mad: :mad: så de kanske tänker till lite innan de flyttar till nya datum. Synd om mantorp oxå eftersom ev. skånestarter lär ju utebli...... Gärds blir ju säkert oxå drabbade, men det kan ju vara skönt om det inte blir 1000 start när de haft lite jobbigt och har delvis ny organisation.

Binsan skrev:
är det bara jag som tycker att det är en miss att både Trossnäs, Gärds, Vinslöv och mantorp ligger på samma helg just nu??

det kan ju inte bara vara ryttarna som förlorar på det utan oxå klubbarna...!? :crazy:

Vansinnigt!! Men såhär är det alltid. Lika korkat som att Falkenberg ligger helgen före SM för Seniorer och YR:mad:

har gärds blivit flyttad eller? :confused: för de skulle väl ha på kristi himmelfärd om det inte blev till påsk.....

gärds vet jag inte om den kommer gå just den helgen, skrev lite för fort där..

men om gärds hamnar på kristihimmel så krockar gärds med hermanstorp, oxå den är kanonfin tävlingsplats.. det var så jag menade...;)

Binsan skrev:

Ja det är klart!
Det ligger alltid mycket bakom en flytt. Man får välja det minst onda. Det är mycket som spelar in... är anläggningen ledig är ju ett krav :( andra tävlingar i närheten osv.

Blir alltid strul när det ska flyttas. Mycket i maj :crazy:
Fast Gärds krockar inte med de övriga utan Hermanstorp vilket inte är så bra så klart...
Däremot när det gäller deb/lok så är det bra om det är mer än en plats. (Blir så många starter annars.. = får sätta stopp. Alla har ju inte 4 dressyrbanor som Gärds...)

Vet man än om Gärds blir flyttat??

jag tycker det kunde ligga nån mer *-stjärning i juni....:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 285
Senast: Murray
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 028
Senast: Bison
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
680
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 118
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10