Fler Westernfilmer!!

S

sofa

Hej Svejs i Snöyran!!:bump:
Jag har sett att det flesta filmer som folk visar här är mest dressyr, hoppning mfl. inge fel alls att titta på, jätte fina hästar:) . Men mitt hjärta ligger närmas western ridning så jag skulle gärna vilja se fler western filmer/bilder på era hästar. Det är så roligt att se!!!:banana: :banana:

Sv: Fler Westernfilmer!!

Fanns en liknande tråd på gnägg, men det hindrar väl inte att folk lägger in bilder och filmer här också tycker jag. :)

Länk till den gamla tråden

Tror att det inte var någon som la ut en film i den förra tråden... Jag vill också se lite filmer ju på westernhästar! :)

Ja men avd klul att du vill det med, hihi oj jag hade missat den sidan, schysst av dig, man blir ju som sagt avis på vissa...hihihi:banana: :banana:

haha, jag skulle som trådskapare till "den gamla tråden" bli himla glad om ni la ut filmerna där =). Vågade inte lägga här i western-delen eftersom de som bestämmer inte verkar tycka att det hör till "Om sådant som är specifikt för western-tävlingsgrenarna. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling."

(Fast nu verkar det som om de ändrat sig!! :) ) Fast jag blir såklart ändå glad om ni använder "min" tråd :angel:

westerntjej skrev:
haha, jag skulle som trådskapare till "den gamla tråden" bli himla glad om ni la ut filmerna där =). Vågade inte lägga här i western-delen eftersom de som bestämmer inte verkar tycka att det hör till "Om sådant som är specifikt för western-tävlingsgrenarna. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling."

(Fast nu verkar det som om de ändrat sig!! :) ) Fast jag blir såklart ändå glad om ni använder "min" tråd :angel:

Hihihi, JA jag hade ingen aning om din tråd innan, så ursäkta ursäkta ursäkta....;):) näe jag vet inte om man kan ha här, skrev bara in men vi kan flytta annars allt till dig det gör inget för mig.......hihih:banana: :banana:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 662
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka