Fler som INTE har haft molvärk i tidig grav?

S

Smurfan

Tjena! Nu kör jag mitt hemliga alterego ett slag, är gravid i v 9 (?) med (vad vi hoppas ska bli) andra barnet. Än är det ju så tidigt att jag inte vill outa det hela.

Jag hade inte särskilt mycket krämpor med första heller, var mest enormt trött en period ung fram till v 12, men hade även den klassiska "mensvärken"vid ett par tillfällen. Den här gången är jag oxå trött, men ingen känning från magen alls. Börjar nästan undra om jag verkligen ÄR gravid eller om jag har en MA i magen eller något. Samtidigt tycker jag inte att jag har något att ta på för att be att få ett tidigt VUL, man kan ju ändå inte göra något om det har gått snett, men funderar ändå på om det finns fler som INTE har haft den klassiska molvärken? Kan det vara så att det märks mindre när livmodern varit uttänjd en gång redan?

Tack på förhand för svar!

Sv: Fler som INTE har haft molvärk i tidig grav?

Jag hade ingen molvärk när jag var gravid och jag har bara varit gravid en gång :laugh:

Lycka till med graviditeten!

De enda gånger jag haft molvärk i magen under de 3 första månaderna av en graviditet har varit när jag fått missfall efter ett tag, så i mina ögon så är det positivt att inte ha molvärk i magen under graviditeten ;)

Lycka till :)

KL, tack båda för svar. Det låter ju positivt :).

Jag har inte haft någon molvärk alls hittils. Är i v. 13 nu med andra barnet. Minns inte hur det va med första barnet men tror inte att jag hade något då heller. Ev väldigt lite bara. :)

Jag känner mig inte heller ett dugg gravid men nu har magen börjat växa så nog är det något där inne alltid! :)

Har 2 barn. Inte kännt någon molvärk någon av gångerna direkt. Kanske nångång, korta stunder bara.
Enda jag kände av graviditeterna första 15 veckorna var sjuk trötthet och ömma bröst.

Jag har inte heller haft någon molvärk när jag var gravid :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Sitter med lite panik här. Har länge haft problem med jättemycket mensvärk och försökt bli utredd för endometrios då jag har haft...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Triangul
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 432
Gravid - 1år Jag har två barn, den äldre blir 11 år i år och den yngre fyller alldeles snart 4 år. Båda mina graviditeter har varit jobbiga, den...
Svar
3
· Visningar
2 540
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 483
Senast: Kaos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka