Fler föräldrar i skaraborg?

Yttik

Trådstartare
Sliten mamma söker vänner.. med eller utan barn haha ;) Fd storstadstjej och känner mig vilsen och utan vänner i min nya håla :D

Sv: Fler föräldrar i skaraborg?

Hejhejsan. :D
Nu har jag visserligen inga barn men det är alltid kul med nya bekantskapheter. :D
Vart i Skaraborg håller du hus? :D
Själv håller jag till utanför Vara. :D
Mvh Xoya

Titta jag är inte ensam ;)

Jag bor väl en 500 meter från tidaholmsanstalten :p Dvs Tidaholm.

Xoya: Utan barn går bra med ;) Träffar gärna folk barnfritt med haha :D

Men åh vad kul. :D
Trivs bra där uppe eller är det nere? :P
Jag var för många år sen med min häst och en av mina bästa vänner och red på Tidaholmsleden. :D
Hon var också en person jag lärde känna här på buke då hon postat en tråd om vad folk skulle undra ifall hon kom ridandes till deras gård och frågade om hon kunde få rida med dom. :P Helt sjukt underbart vilka trevliga personer man kan lära känna här på buke. :D

Ett tips för att lära känna andra föräldrar i Tidaholm är att gå till Familjecentralen. De har en jättebra verksamhet, och Camilla som jobbar där är underbar!

Jag bor inte kvar i Tidaholm, annars hade det varit roligt att träffas!

Var där en gång men allas barn var så pyttiga mot mina stora tjejer ;) Och de går ju heldag på dagis och i skolan nu. Känns dumt sitta där utan barnen :o

Xoya: Haha kul ide :D Kanske borde göra det med mitt kallblod så lär man känna folk;)

Ja vem vet det kanske du borde göra. :D
Man vet aldrig vad som kan hända och man kan bli glatt överraskad på alla vis. :D

Han kommer direkt från banan ;) Han är nog inte van vid gårdsvandring

Ja men då är det inte så enkelt. :D
Men har man tur så är dom riktigt bevandrade med trafikvana. :D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 132
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 872
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17