Fler Danska ryttare till Skåne

F

FiaPiaLisa

Hur skall vi locka hit fler Danska ryttare till södra sveriges tävlingar. Jag vet att Greveritten brukar ha många Danska deltagare! Hur lockar ni hit dem? Åker ni dit och tävlar själva, så ni marknadsför tävlingen på det sättet eller??
Distansen verkar inte så tynande på andra sidan pölen eller?

Sv: Fler Danska ryttare till Skåne

Varför skulle danska ryttare åka till Skåne? :angel::angel: Det blir ju samma sak som på hemmaplan!
Nej till Dalarna och Härjedalen, där får dom ju riktig :D natur att rida i, med backar och djup skog med både björn och varg kring hovarna, inte bara blåsiga sanddyner och trasslig lövskog :banana::banana:...

Vi åker till Lökken, som uppenbarligen väldigt många från hela Sverige tänker göra, på NBM. Och hoppas att danskarna känner sig utmanade att utforska de djupa skogarnas äventyr!!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Paket med tävlingar, övernattningar för hästar och människor och möjlighet till andra aktiviter ska locka fler att kombinera tävlande...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 329
Senast: shia
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 209
Senast: As_Vegas
·
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 660
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte