Fleece eller ylletäcke till shettis..

D

Dragonfruit_

Nån som vet vart det finns täcken av alla sorter till shettisar? Söker just nu ett snyggt fleece eller ylletäcke.. :)

börjes har ett fleece täcke 165:- i storlekarna 95-165 tror jag.. vet dock inte vad det är för kvalite

Jag köpte fleecetäcket från Börjes till en av mina. Kvaliteten är väl ok för att vara därifrån, men passformen var inget vidare. Halsöppningen är väldigt stor, det passar bara på min grövsta shetland.

Jag har ylletäcken från Mias RS till mina shettisar. Man får välja färg på täcket och kantbanden själv och täckena blir jättefina :love:

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 356
Senast: Stergo
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
  • Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 831
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar