Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är just det jag försöker säga - är verkligen alla med ljusa manar och svansar flax-fuxar, jag tror inte det alls. Kollar man på flingorna till exempel så har de ju väldigt specifik färg runt nosen och de är ju extremt ljusa i manen och svansen alltid, sällan man ser färgförändringar där
Men har de inte en speciell variant av färgen, då? Blackar av andra raser ser ju inte alltid ut som fjordingar heller, t ex.
Tror jag inte. De är inte vita nånstans, men välsigt ljusa på sina ställen och väldigt mörkt röda på andra ställen
eftersom flaxgenen är recessiv så kan pappan ha genen utan att det syns på honom = kan nedärva genenPappan vet jag inte har flax så hon kan omöjligt vara det +att hon inte ser ut att vara flaxfux, om ni frågar mig
eftersom flaxgenen är recessiv så kan pappan ha genen utan att det syns på honom = kan nedärva genen
så din slutsats är inte helt korrekt...
(däremot tänker jag inte ge mig in i diskussion om huruvida din häst har flaxanlaget eller inte)