Vilket dÄ? Och varför Àr det bra?Att minst 1 parti har chans att fÄ Äka hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket dÄ? Och varför Àr det bra?Att minst 1 parti har chans att fÄ Äka hem
Det har ju dock sett lite olika ut gÀllande vilka som Àr under spÀrren. C, L och KD har ju legat dÀr i olika mÀtningar. Senaste jag sÄg var det bara KD som var under. Men det har sÀkert kommit nÄgon mer sedan dess.Att minst 1 parti har chans att fÄ Äka hem
HÄller helt med dig, iaf denna gÄng. Ebba mÄste bytas ut oavsett om KD Àr kvar eller inte och Jakob Àr helt klart bÀttre och skulle vara ett lyft för KD. Ena dagen ska L samarbeta med SD och dagen dÀrpÄ inte. Finns ju ingen stabilitet dÀr som dom velar och det sÀtter ju partiet i trÀsket. BestÀm er, L, en gÄng för alla. Sen har vi ju C som Àr helt anonyma. Kommer inte ut nÄtt dÀr överhuvudtaget.Vore inte direkt ledsen om KD Äkte ut, och man dÄ kanske ifrÄgasatte Ebbas Buschs ledarskap, och valde nÄgon mer lÄgmÀld och trevlig politiker som Jakob Forssmed som partiledare. Nu tror jag iof att Ebba har högt förtroende ÀndÄ, men jag tror potentiellt att Forssmed hade varit en stark kandidat om det behövdes en partiledare.
Sen hoppas jag sÄklart att L Äker ut och de omvÀrderar. LÀste dock en text pÄ expressen (som sÀkert Àr lÄst nu) som argumenterar för att det kommer vara en förlust för L oavsett. HÄller de sig kvar kan det vara för att toppkandidaterna till EU-parlamentet Àr uttalade motstÄndare till samarbetet med SD... det vore bÀttre för landet med liberaler som Jan Jönsson och Cecilia Malmström i ledande positioner...
Baserat pÄ andra Äsikter du uttryckt sÄ trodde jag att du skulle gilla Ebba?? KÀnner mig förvirrad, varför gillar du inte henne?HÄller helt med dig, iaf denna gÄng. Ebba mÄste bytas ut oavsett om KD Àr kvar eller inte och Jakob Àr helt klart bÀttre och skulle vara ett lyft för KD. Ena dagen ska L samarbeta med SD och dagen dÀrpÄ inte. Finns ju ingen stabilitet dÀr som dom velar och det sÀtter ju partiet i trÀsket. BestÀm er, L, en gÄng för alla. Sen har vi ju C som Àr helt anonyma. Kommer inte ut nÄtt dÀr överhuvudtaget.
Ska man tro pÄ vad som avslöjandes i gÄrdagens Herr Talman sÄ Àr Ebba skitförbannad pÄ Alice och Demirok Àr det ingen som vet vem det Àr. Inte ens hans fru
Jo sÄklart gillar jag Ebba. Men nu tÀnkte jag mer pÄ partiet KD:s överlevnad. Med Ebba kvar vid rodret Àr nog risken överhÀngande att dom Äker ur Riksdagen i kommande valBaserat pÄ andra Äsikter du uttryckt sÄ trodde jag att du skulle gilla Ebba?? KÀnner mig förvirrad, varför gillar du inte henne?
Och gamla Folkpartiet har ju kallats politikens Hallsberg, en "vÀntsal" för vÀljare som sedan kanske byter till ett annat parti.
HÄller med helt, dessutom Àr MP i toppen och de Àr inte ens klassiskt vÀnster.MÄste bara gnÀlla lite:
Naturskyddsföreningen har skickat ut klimat- och miljöfrÄgor som alla partier har fÄtt svara pÄ, sÄ har Naturskyddsföreningen sammanstÀllt i en tabell.
PÄ sociala medier sÄg jag i kommentarerna hur Naturskyddsföreningen anklagas för att vara vÀnstervridna och att de försöker smutskasta vissa partier. Men... Det Àr ju partierna sjÀlva som fÄtt besvara frÄgorna???
Shoutout till Naturskyddsföreningens stackars anstÀllda som mÄste sitta och svara alla de hÀr personerna som inte lÀser ordentligt innan de börjar anklaga andra till höger och vÀnster
Det Àr tyvÀrr helt i led med SDs attacker pÄ Naturskyddsföreningen under nÄgra Är. De hÀvdar att de Àr aktivistiska etc. De har ocksÄ begÄtt andra övertramp som det hÀr: https://www.gp.se/nyheter/sverige/s...s-givare.f9ab76cc-0e13-489e-a975-3d6072fec35fMÄste bara gnÀlla lite:
Naturskyddsföreningen har skickat ut klimat- och miljöfrÄgor som alla partier har fÄtt svara pÄ, sÄ har Naturskyddsföreningen sammanstÀllt i en tabell.
PÄ sociala medier sÄg jag i kommentarerna hur Naturskyddsföreningen anklagas för att vara vÀnstervridna och att de försöker smutskasta vissa partier. Men... Det Àr ju partierna sjÀlva som fÄtt besvara frÄgorna???
Shoutout till Naturskyddsföreningens stackars anstÀllda som mÄste sitta och svara alla de hÀr personerna som inte lÀser ordentligt innan de börjar anklaga andra till höger och vÀnster
L vill förbjuda Tiktok och införa nattlÄs för digital anvÀndning i EU för barn o unga. Bra dÀr...
De nya anti-Liberalerna jobbar hÄrt med förbud, detaljstyrning av mÀnniskors liv och pÄ andra sidan acceptans för högerextrema samarbete . Helt i L-inje.L vill förbjuda Tiktok och införa nattlÄs för digital anvÀndning i EU för barn o unga. Bra dÀr...
Ja, eftersom förÀldrarna inte gör nÄtt Ät att barn o ungdomar mÄr dÄligt.Du menar att L vill göra förÀldrarnas jobb för dem?