Fladdrande hängöron :D

Sänggång 21.40 igår och lyssnade på krönikan om Ylva Alm, tills jag somnade. Kvart över två, eller något sådant, ringde HS och tackade för sköld I spelet 😃 det hann börja ljusna innan H tackat färdigt, jag vet inte om det är vanligt för Forshagingar... ;) Men jag har inget emot att vara ett extra öra även om jag har somnat ibland, hoppas att H får tag på en extra frys och att kattungarna mår bra. Det låter skönt med AC inne... Jag somnade om och vaknade kl 9. Jag var visst lite trött av ett par dagars värme.

Nu försöker jag samla ihop den torra rena tvätten sen igår och vika ihop den. Jag glömde be N vika ihop lakanet. Jag får höra med L I kväll.

Det vete sjutton om det blir något regn idag... visserligen lite moln, men en herrans massa blå himmel o sol också. Och enligt N, är det varmt.

Ringt hemvården och bett om tidigarelagt besök i morgon bitti, då jag ska på bentäthetsundersökning kl 10

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar