Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det var förra sommaren då så han var valack men...
nja han e ju av den "grövre" typen (rund o go ) fast inte överdrivet, men han var rätt duktig i dressyren, har för mig han har tävlat en del med, lätt att samla i galoppen och så, hon som hade honom, hade han på foder och utbildade honom i lite akademisk ridkonst. En väldigt lugn o cool häst. Om du bor nära dalarna kanske du kan åka och hälsa på honom?
Har dock ridit äkta fjordhingstar i norge
guuu vilken härlig galopp dom har, vilken underbar känsla, den dagen jag har möjlighet att hålla en fjordhingst ska jag ha det! men för tillfället äger jag bara ston hehe.. Så det får vänta tills jag har min stora hästgård..
Ja, på Sindarve stod Eik 15 (hans stamtavla sitter kvar i gamla stallet), där stod också Lykke 125 och Markus 63. Nu finns ju Hugo 179? där. Många fina hingstar har dom haft genom åren. Många godkända hingstar som inte nämnts i detta inlägg är också födda på Sindarve.
Katanja e. Dacke 104
och hennes galna son Kruse som på bilden för en gångs skull står still. Han är efter Cheen Femtio 207.
Båda hästarna är mycket trevliga. Kruse är väldigt "rörlig" men han är ju bara ett år så han får fjanta sig lite.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.