Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nog för att låta dem gå som hingstar ett tag. Som Eligibel säger så får man mkt utrålning/muskler mm "gratis".
Men det är mer jobb med en hingst, mer foder och har man ingen lekkompis / har svårt att hålla hingst så är det bättre att kastrera så han får gå med andra.
Precis så är det. Sambon sitter på akuten, har fått ta upp de åtta stygn han fick sy i lördagskväll efter att ha blivit huggen... Lutar åt blodförgiftning. Inte Ljass som bet dock, han är mesigt snäll på så sätt.Hingst, sto eller valack.... En häst kan ju bli väldigt farlig i "fel händer" oavsett kön!
Usch va otäckt!Hoppas han blir bättre snart!
Riktigt läskigt faktiskt. Han försvarade mat... Micke skulle hälsa och så PANG! Två rejäla hack varav det ena syddes med tre stygn invändigt och fyra utanpå...
Nja, det gjorde han inte... Byte av penicillin och öppet sår, yttre stygn är borta och han hade mycket riktigt blodförgiftning... 11 år gammal valack kan jag tillägga... Jag fattar inte riktigt hur det kunde bli så här...Oj huga, det lät läskigt!
Hoppas det går bra och att han slipper blodförgiftning.