Fjärilslarver!

D

DeDa

Jag har en fråga om fjärilslarver! Hur länge finns larverna? (Hela våren och sommaren lr bara sommaren eller när?) Jätte tacksam för svar!

//FjantToffel

Sv: Fjärilslarver!

Hallå!

Jo larver finns året om(inte alla arter dock). Men dom går i dvala på vintern så man ser dom inte, men ibland kan man hitta dom på sen hösten då dom letar efter ett bra ställe att gå i dvala i.

Mvh john

Sv: Fjärilslarver!

Hallå!

Jo larver finns året om(inte alla arter dock). Men dom går i dvala på vintern så man ser dom inte, men ibland kan man hitta dom på sen hösten då dom letar efter ett bra ställe att gå i dvala i.

Mvh john

tack :D:banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 019
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 791
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
3 135
Senast: Santoxen
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 720
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar