R
raven_82
nu har jag anmält ena hästen till gävle den 24 får se om vi kommer med nu då..isånafall ska jag ut och köra mitt första lopp, börjar känna mej lite nervös men men ska först se om vi kommer med *hoppas hoppas*.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lillefot skrev:Lycka till!!! Du meddelar väl om Ni kom med? Skriv med lopp och spår samt namnet på din häst, kan kanske vara värt att satsa en liten peng på. Vi startar vår Emma Flower på Valla på onsdag
raven_82 skrev:självklart kommer jag medela om vi kommer med hästen heter iaf dante my en gammal rutinerad travare har varit med ett tag
hoppas det går bra med eran häst håller tummarna.
giffan skrev:Men du... Lillefot... du måste ju oxå skriva att din häst startar... tänk om vi missar något....
Det är en tråd på forumet... bukehästar till start
Lillefot skrev:Det är tråkigt att du tar det som om jag måste delge er att vår häst startar, det är inget jag skryter om direkt, jag ville bara få fram att jag förstår att det flyger en del fjärilar i magen.
Det är förresten lika bra att Ni "missar" att hon startar eftersom hon inte lär ha en chans ändå.
giffan skrev:Du ser, det är alltid andra som hinner före mig... och får till det bättre i tråden oxå...
Men vad gör det...
ghost: Du fick fram det jag ville ha fram iaf...
giffan skrev:Nu blev jag faktiskt ledsen...
Varför skulle det vara lika bra att vi missar att den startar??
Jag har en massa skit hästar (om man jämnför med andra) men jag är stolt över dem varje gång de startar, och den gången de vinner, hoppas jag att det bara är de här på buke som varit trogna nog att spela så de kan tjäna en välförtjänt hacka....
Alla här på buke stöttar och hjälper i med och motgång... vi är som en riktigt stor fam....
Så är det bara.... tror att många här skriver under på det.
Sen är det ju klart helt upp till dig om du vill delge oss när "era" hästar startar. men du uppmanar ju själv till att trådskaparen ska meddela det.
Det blev ett rörigt inlägg... men jag hoppas ni fattar vad jag menar.