fjärilar i magen...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare raven_82
  • Startdatum Startdatum
R

raven_82

nu har jag anmält ena hästen till gävle den 24 får se om vi kommer med nu då..isånafall ska jag ut och köra mitt första lopp, börjar känna mej lite nervös :crazy: men men ska först se om vi kommer med *hoppas hoppas*.

Sv: fjärilar i magen...

kan behövas det :D tur att jag har en rutinerad häst som vet hur han ska springa :smirk:

Lycka till!!! Du meddelar väl om Ni kom med? Skriv med lopp och spår samt namnet på din häst, kan kanske vara värt att satsa en liten peng på. Vi startar vår Emma Flower på Valla på onsdag, jag är hemma (mammaledig) Så jag får kolla loppet på tv och gnaga på naglarna.
Jag är säker på att ditt första lopp kommer att gå jättebra!!!

Lillefot skrev:
Lycka till!!! Du meddelar väl om Ni kom med? Skriv med lopp och spår samt namnet på din häst, kan kanske vara värt att satsa en liten peng på. Vi startar vår Emma Flower på Valla på onsdag

Men du... Lillefot... du måste ju oxå skriva att din häst startar... ;) tänk om vi missar något....:p
Det är en tråd på forumet... bukehästar till start :bump:

självklart kommer jag medela om vi kommer med :) hästen heter iaf dante my en gammal rutinerad travare har varit med ett tag :)

hoppas det går bra med eran häst håller tummarna.

raven_82 skrev:
självklart kommer jag medela om vi kommer med :) hästen heter iaf dante my en gammal rutinerad travare har varit med ett tag :)

hoppas det går bra med eran häst håller tummarna.

Ja Dante kan man ju lita på i alla väder....han är ju så go den grabben.
Kanske man skulle gå upp o kika om ni kommer med :)
Jag saknar honom....hoppas allt är bra med honom för övrigt..

dante.jpg

jo han är super den hästen.
allt är jätte bra med han, han mår som en kung och bara väntar på att få starta :) han har travet i sitt blod han :D

giffan skrev:
Men du... Lillefot... du måste ju oxå skriva att din häst startar... ;) tänk om vi missar något....:p
Det är en tråd på forumet... bukehästar till start :bump:

Det är tråkigt att du tar det som om jag måste delge er att vår häst startar, det är inget jag skryter om direkt, jag ville bara få fram att jag förstår att det flyger en del fjärilar i magen.
Det är förresten lika bra att Ni "missar" att hon startar eftersom hon inte lär ha en chans ändå.

Lillefot skrev:
Det är tråkigt att du tar det som om jag måste delge er att vår häst startar, det är inget jag skryter om direkt, jag ville bara få fram att jag förstår att det flyger en del fjärilar i magen.
Det är förresten lika bra att Ni "missar" att hon startar eftersom hon inte lär ha en chans ändå.

Vi är så många som är i samma situation som dig... :eek:

Det enda du riskerar är att inte få ett grattis i Grattis-tråden... ;)

Men du gör givetvis som du vill...

Välkommen! :idea:

Nu blev jag faktiskt ledsen...
Varför skulle det vara lika bra att vi missar att den startar??
Jag har en massa skit hästar (om man jämnför med andra) men jag är stolt över dem varje gång de startar, och den gången de vinner, hoppas jag att det bara är de här på buke som varit trogna nog att spela så de kan tjäna en välförtjänt hacka....
Alla här på buke stöttar och hjälper i med och motgång... vi är som en riktigt stor fam....
Så är det bara.... tror att många här skriver under på det.
Sen är det ju klart helt upp till dig om du vill delge oss när "era" hästar startar. men du uppmanar ju själv till att trådskaparen ska meddela det.

Det blev ett rörigt inlägg... men jag hoppas ni fattar vad jag menar.

Du ser, det är alltid andra som hinner före mig... :crazy: och får till det bättre i tråden oxå... :angel:
Men vad gör det...:)

ghost: Du fick fram det jag ville ha fram iaf...

giffan skrev:
Du ser, det är alltid andra som hinner före mig... :crazy: och får till det bättre i tråden oxå... :angel:
Men vad gör det...:)

ghost: Du fick fram det jag ville ha fram iaf...

Det brukar väl vara så med familjer, vi kompletterar varann. :D

giffan skrev:
Nu blev jag faktiskt ledsen...
Varför skulle det vara lika bra att vi missar att den startar??
Jag har en massa skit hästar (om man jämnför med andra) men jag är stolt över dem varje gång de startar, och den gången de vinner, hoppas jag att det bara är de här på buke som varit trogna nog att spela så de kan tjäna en välförtjänt hacka....
Alla här på buke stöttar och hjälper i med och motgång... vi är som en riktigt stor fam....
Så är det bara.... tror att många här skriver under på det.
Sen är det ju klart helt upp till dig om du vill delge oss när "era" hästar startar. men du uppmanar ju själv till att trådskaparen ska meddela det.

Det blev ett rörigt inlägg... men jag hoppas ni fattar vad jag menar.

Inte alls rörigt.....bara gulligt och sant :D
Många av oss här tillhör inte några stora stall med massor av stallkompisar och då är det skönt att ha en liten bukegrupp att att "bolla" saker med.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 207
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 759
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka