Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om jag vågar fylla ut dom efter lyft/reducering.... ogillar tanken på att måsta gå regelbundet och serva dem.
Många verkar sluta bry sig efter dom fått barn, men det kan jag förstå. Man ska ju både orka bry sig, och HINNA bry sig också.
För tillfället är jag glad om jag hinner duscha varannan dag Så som jag alltid varit så har jag duschat varje dag, sminkat mig jämt, brytt mig om kläder osv.
Nu har jag konstant dreggel/kräk/intorkad smuts/annat på kläderna, håret ser fult ut, sminket kommer på någon gång i veckan bara osv. Jag har ca 2 timmar för mig själv varje kväll, efter kl 23 då Sebastian somnar, och då ska man hinna med allt annat också, som ett stort hus innebär
Jag längtar efter den dagen då jag får tid och ork igen, att se ut som jag vill och brukar göra.
Och det inkluderar visserligen en bröstoperation i mitt fall, men även rena och snygga kläder, finare kropp (Fastare, mindre fett), smink och rent hår
Ja du... Det är två saker som hindrar mig från att inte göra en operation (som jag egentligen skulle vilja göra)
1. Ekonomin... Det är ju inte direkt billigt och skulle jag nu ha råd så skulle jag inte kuna lägga så mycket pengar på mig själv. Då hade jag hellre lagt det på min dotter/familj
2. Rädsla. Jag är livrädd för att förlora känseln! Alltså ush va hemskt att mista två av sina mest erogenazoner...
Nä jag försöker isätllet lära mig att stå ut med min kropp även om det är svårt.. :smirk: