FitnessFighten

Fille

Trådstartare
Är det nån här som kört den? Vill minnas att jag sett en gammal tråd om det men hitta ingen när jag sökte!
Funkar FF bra? Vad är det för övningar som kan komma? Hur många brukar man tävla emot? Är det kul? Orkar man hålla motivationen i 30 dagar? Funderar på att köra 1/11 men lite osäker på hur jag klarar motivationen...
 
Sv: FitnessFighten

Inte värt pengarna anser jag. Vill minnas att det var flera som inte var nöjda heller men resultat fick dem iallafall!
 
Sv: FitnessFighten

Aha, har bara träffat en som varit med, hon hade kommit sjua! Men ja lite för dyrt tycker jag nog men om "alla" är nöjda så kan det ju vara värt?!
 
Sv: FitnessFighten

De jag vet som gjort det har varit nöjda.
Sen är det ju inget mirakelupplägg utan går väl i princip ut på att man ska träna en timme om dagen, käka typ 1500 kcal och käka BRA grejer. Så det kan man ju göra själv. Men jag hade nog kunnat tänka mig det, som en spark i röven.
 
Sv: FitnessFighten

Jo, egetnligen vet jag precis hur jag ska göra för att gå ner i vikt, har gått ner 9,5 kg under hösten på eget bevåg men nu går det trögt:/ och har minst 20 kg kvar:(
 
Sv: FitnessFighten

Jag hade satsat på någon annan typ av pt-onlinetjänst typ aetas (pt-fia). Då får du ett personligt upplägg och inte bara ett generellt :)
 
Sv: FitnessFighten

Jag vet en som gjorde det, och som var nöjd, men hon var rätt inne i träningstänket redan innan och åt hyfsat nyttigt från början. Kan tänka mig att omställningen inte blev så enorm för henne som för någon annan (typ mig ;)). Men känner du att du vill och vill ha en kickstart, så kan du ju alltid prova.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 046
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 730
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 148
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 665
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp